E-handla / Färskvarugaranti och nöjdkundgaranti

Bananer, päron, vindruvor, äpplen, apelsiner, bullar och bröd på en marmorbakgrund.

Färskvarugaranti

och nöjdkundgaranti

Färskvarugaranti och nöjdkundgaranti

Vi vill att du ska känna dig trygg med kvaliteten på alla våra varor. Därför har vi på Hemköp en nöjdkundgaranti som ger dig pengarna tillbaka för varan. När det gäller färskt kött, färska frukter och grönsaker, mejeri, fisk, färdigmat, chark och bröd så har vi en färskvarugaranti som ger dig dubbla pengarna tillbaka.

 

Vad gör jag om jag har köpt en vara som jag inte är nöjd med kvaliteten på?

Om du vill reklamera en vara ber vi dig kontakta vår kundtjänst via telefon eller e-post inom 14 dagar efter din leverans. Om du reklamerar via e-post så bifoga gärna en bild på varan du vill reklamera och ange vilken order det gäller samt varför du är missnöjd. Pengarna kommer att betalas tillbaka till samma konto som du betalade från när du gjorde din order. Vår kundtjänst kontaktar du på 0771-55 44 00 eller ehandel@hemkop.se.

 

Hur lång tid har jag på mig att reklamera?

På e-handeln ber vi dig reklamera inom 14 dagar.

Upptäck mer av vårt sortiment