E-handla / Färskvarugaranti och nöjdkundgaranti
Vi vill att du ska känna dig trygg med kvaliteten på alla våra varor. Därför har vi på Hemköp en nöjdkundgaranti som ger dig pengarna tillbaka för varan. När det gäller färskt kött, färska frukter och grönsaker, mejeri, fisk, färdigmat, chark och bröd så har vi en färskvarugaranti som ger dig dubbla pengarna tillbaka.
Om du vill reklamera en vara ber vi dig kontakta vår kundtjänst via telefon eller e-post inom 14 dagar efter din leverans. Om du reklamerar via e-post så bifoga gärna en bild på varan du vill reklamera och ange vilken order det gäller samt varför du är missnöjd. Pengarna kommer att betalas tillbaka till samma konto som du betalade från när du gjorde din order. Vår kundtjänst kontaktar du på 0771-55 44 00 eller ehandel@hemkop.se.
På e-handeln ber vi dig reklamera inom 14 dagar.